neděle 16. září 2012

7. den

V minulém článku jsem musela s pravdou ven a teď budeme pokračovat :)

7. den - tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí

Jsem ve znamení vah. Sedí to na mě perfektně, až na jedinou výjimku - jsem bordelář. Ale u ostatních bordel příliš netoleruju a ani nevytvářím, to opravdu jen čistě u sebe. Jsem přesvědčená, že jenom váha může váhu pochopit a uspokojit tak, jak to váha potřebuje. Mám ráda pocit, že jsem lepší než ostatní. Neuznávám nepřirozené autority. Naopak před autoritou jako osobností se vší ctí a poklonou skloním hlavu bez problémů. Proto jsem měla trošku problém na gymplu, ti učitelé, to byli v některých případech lidské zmije, v některých pouze prázdné nádoby. Takového člověka nejsem schopná přijmout jako autoritu. Mám ráda harmonii, soulad, ale zároveň změnu. Ráda cestuji, klidně si vezmu batoh a vyrazím. K cestování nepotřebuju parťáka. Ani k nakupování a ani k obědu. Většinu věcí dělám prostě nejraději sama se sebou a to i přes to, že mám skvělé kamarádky kolem sebe, kamarády a i chápajícího přítele. Mám ráda samotu s tím pocitem, že na ni nejsem sama, jestli je to pochopitelné. Ráda organizuju a vedu lidi, podřízené pozice mi moc nevoní. Mám vysoké ambice, ale uvědomuju si jejich reálnou hodnotu a složitost cesty k nim, proto se vždycky tak trošku pousmívám, když o tom mluvím. 
A zbytek o mě si najdete v charakteristikách znamení :)

Vaše Bru <3

Žádné komentáře:

Okomentovat