středa 12. září 2012

3. den

Dneska, zrovna v takovém uplakaném počasí, navíc s problémy s metylalkoholem, se mám zrovna vyjadřovat k tématu třetího dne. Takže to bude dosti stručné...

3. den - tvůj názor na drogy a alkohol


Alkohol rozhodně neberu jako prostředek. K čemukoliv - k dobré zábavě třeba. Já se umím bavit i bez alkoholu a musím říct, že rozhodně ne méně nebo hůře, než s alkoholem. A má to výhodu, je to levnější obvykle a druhý den nebolí hlava. Nicméně, na pivko i vínko zajdu prostě ráda. Ale víc je to o atmosféře a o lidech, než o alkoholu. Ale nepopírám, že nejvtipnější historky začínají slovy "to jsme takhle šli na pivo..." :)


A drogy - od cigaret přes marihuanu až po tvrdé drogy - neuznávám. A mám i potíže to tolerovat. Hodně mě omezují kuřáci, když někde jsem - třeba jdu pěšky na vlak a přede mnou jde kuřák, to bych blila. Buďto si musím nechat půlkilometrový rozestup a nebo ho bezdešně předběhnout. Pokud se dotknu nějakých kuřáků čtenářů, tak je to možné. Tak jako vy kouříte, tak já nekouřím. Já vás tím neomezuju, nefrkám vám to pod nos a nenutím vás svlékat se z oblečení už před domem, protože je to santusácky načichlé. FUJ! K té toleranci ještě - pokud mě nebudete omezovat, tak si kuřte třeba pampelišky a píchejte si třeba aloe vera do žíly, je mi to fakt šumák. Ale nechte mě žít. Nechci to cítit, vidět, slyšet, nic.Takovýhle názor mám na hodně věcí - dělej si co chceš, je to tvůj život, its just your way, ale neomezuj mě tím, nenuť mě to s tebou sdílet. 

3 komentáře:

  1. Skvěle napsaný článek :-) Já sama jsem kuřák, ale s tím omezováním s tebou naprosto souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  2. Odstavec o drogách a kouření mi mluví z duše...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju děvčata! Včera jsem byla dost v ráži a nakonec jsem se obávala přísné kritiky! :)

    OdpovědětVymazat