sobota 22. září 2012

13. den

Dnešní téma je hezké povídací a rozdělím ho na dvě části

13. den - kam by ses rád/a podíval/a nebo přestěhoval/a

Protože místo, kam bych se někdy ráda podívala a místo, kde bych chtěla bydlet, není jedno a to samé :)  

Začnu tím, kam bych se jednou ráda podívala. 
Určitě mě láká NYC, je to trošku klišé už, ale opravdu mě zajímá ta atmosféra města, ty megalomanský nákupy, přecpaný ulice, billboardy co svítěj na míle daleko, prostě mě to láká. Občas mám tendenci vybrakovat účet a ze dne na den se sebrat a odletět tam, bez zajištěného bydlení, prostě jen tak na slepo. Zatím mě ale vždycky něco drželo za nohu doma, teda ne přímo doma, ale prostě abych to neudělala. Jednou to bylo o zkouškovém, kdy jsem měla čas i peníze, ale neměla jsem hotovou jednu zkoušku a bále jsem se, že budu tak rozjetá a dozjívená, že už jí prostě nedodělám. A tak jsem letěla do Bristolu za mojí milovanou kamarádkou - o tom bych taky mohla něco víc napsat, dobrá haluz akce! :) Tak, to je první část mých cestovatelských tužeb. Teda neeeee, to není všechno! K NYC patří i Miami a všechny tyhle profláklé destinace. A ideální by byla nějaká cesta kolem USA, přes LA, Las Vegas, Houston, Miami, NYC... Třeba taková měsíční tour s přespáním ve spacáku v autě, nebo v nějakým low cost hostelu, fakt mě to nejvíc láká. Ale zatím jsem nenašla ani odvahu a ani správně ujetýho parťáka. A to už je opravdu všechno z první části. Na druhou stranu mě láká třeba Thaisko, Čína, Vietnam, prostě poznat uplně jinou kulturu, jiné všechno. Asi to nezní tak nadšeně, jako moje cestování po státech, ale fakt by mě to lákalo :) 

A kde bych chtěla žít?
Pokud v republice, tak v centru Prahy, ve starém centru, v nějakém vysokém starším domě, kde bych měla přiměřeně velký zrekonstruovaný byt, pokud možno vlastní, ne v podnájmu. Starou Prahu mám opravdu ráda :) Pokud ne v republice, tak možná Edinburgh, to město mě okouzlilo, má krásnou atmosféru, žádné město nemá tak krásnou zimu, jako právě skotský Edinburgh. Ta zima tam nebyla vlezlá, ale byla příjemná, plná nadějí, budoucnosti, ty vyhřáté obchůdky a butiky, horké kafe, doubledeckery, aaaaach, chci tam zpět! A od tamtud bych jezdila navštěvovat výše zmíněnou milovanou kamarádku z Bristolu. Jak o tom teď přemýšlím, tak bych dal přednost bydlení a práci v Bristolu před tour de státy. A možná i před bydlením v Praze! 

Tak a na závěr ještě jedna malá omluva, od pondělka budu v Brně a nebudu mít pravděpodobně u sebe počítač, možná pár dní, možná týden až dva. Takže asi nebudou článečky, nicméně jakmile se dá všechno do nějakého běžného běhu a řádu, budeme ve velkém pokračovat! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat