neděle 16. září 2012

6. den

Rovnou se omlouvám, že mi nějak neseděj dny, ale ve čtvrtek jsem napsala dva články, že jeden zveřejním ve čtvrtek, druhej v pátek, ale pak mi přišlo že jsem oba publikovala ve čtvrtek, tudíž v pátek nic vytvářet nebudu no a ona vlastně byla sobota už! Takže dneska, v neděli, bude článek za den šestý i den sedmý :) 

6. den - napiš 30 zajímavých informací o sobě

  1. Potřebuju ke spokojenému životu velkou postel, moje postel je můj svět
  2. A taky vanu
  3. Ráda čtu meziřádky
  4. Baví mě číst v lidech
  5. Často a ráda si s lidma hraju. A o to radši jsem, když nevyhraju 
  6. Mám ráda kontroverzní věci
  7. Ráda si dělám na všechno názor sama
  8. Naši si myslej, že jsem ajťák, počítače jsou pro mě všechno a všechno umím. Blbost, jsem ajťák hadr a používám klasické papírové diářky, žádné v mobilu, nic takového
  9. Ano, potrpím si na kvalitní techniku 
  10. Mám ty nejošklivější nohy na světě
  11. Vytáčí mě lidská hloupost a taky lidi bez názoru
  12. Uvažuji racionálně, ale rozhoduji se srdcem. 
  13. Vyhledávám divná místa a divné lidi
  14. Ráda vím něco, co bych vědět neměla
  15. A nebo něco, co ostatní nevědí
  16. Ráda se na sebe dívám do zrcadla
  17. Miluju svoje prsa
  18. Umím si efektivně zorganizovat čas
  19. Překážka je pro mě jen slovo
  20. Můžu mít pátek v kterýkoliv den, který zrovna chci
  21. Jsem přesně napůl introvert a extrovert zároveň
  22. Bojím se tmy
  23. Mám ráda vysoké muže
  24. Černá barva je moje oblíbená
  25. Nedělá mi problém se sebrat a zítra odletět třeba do Tramtárie
  26. Jsem vcelku akční, nemám ráda nudné lidi a stereotyp
  27. Miluju svůj klid a harmonii
  28. Ráda jím
  29. Neumím chodit na podpatcích a přitom boty miluju
  30. Můj sen je mít tolik peněz, že nebudu muset řešit, jestli si koupit tohle ve fialové a nebo v béžové. Koupím si oboje a ještě k tomu v černé, pro jistotu. Jsem hodně materialisticky založená. Peníze mě uspokojují a dávají mi pocit moci a svobody. A moc dobře si uvědomuji, kde je zdraví a kde je hodnota peněz. 

Žádné komentáře:

Okomentovat