středa 19. září 2012

10. den

Přemýšlím, jestli není trošku škoda, že tu jen píšu příspěvky k měsíčnímu plánu a vůbec nic dalšího. Ono popravdě, moc dalšího toho nestíhám, v hlavě jsou asi tři články, ale dostat to do PC je nad moje síly. No uvidíme, v pondělí mi začíná škola, tak se třeba budu hrozně nudit (haha) a všechno stihnu dopsat! :)

Ale tedy zpátky k tématu, dneska nás čeká milé téma díkybohu. Škoda že počasí není moc milé...

10. den - popiš svou první lásku a první polibek

Moje první láska byl Michal. Tuším, že se nikdy nedozvěděl, že jsem ho milovala. Byl tuším o dva nebo tři roky starší, chodil se mnou na základku. Já byla odhadem v druhé třídě a fakt jsem ho žrala. Byl to blonďák, modré oči, krásný úsměv. Doteď je to pěknej kluk :) Občas se mi o něm i zdálo, skákali jsme v noci po sídlišti po telefonních budkách a bylo to hrozně fajn. Ale většina snů byla tak trošku naopak, já ho někde zachraňovala, ochraňovala, pomáhala mu a nevím co všechno. Nikdy jsem nebyla moc princezna, ani ve snech, ani v reálnym životě. Jo a myslím, že tehdy došlo na první pusu, opět jen ve snu :) Potkávala jsem ho na chodbě ve škole, vždycky jsem se tak divně usmívala a bylo mi trapně a přitom hezky. Asi jsem byla rudá až za ušima. Ale ještě trapněji mi bylo ve chvíli, kdy jsme jeli se školou tuším do Anglie (?) a on seděl jakoby přes uličku vedle mě. On byl u okýnka a já taky, ale furt jsem na něj koukala a tak jako nenápadně házela očkem. Až do té chvíle, co se mi udělalo zle a já se dost nelidsky pozvracela, ehm, nejen do sáčku, ale tak nějak... prostě nelidsky :D Od té doby jsem na něj moc nekoukala už... A to byl konec mé první lásky.

První snový polibek byl tedy pravděpodobně s Michalem a byl mnohem lepší, než první reálný polibek. Takové cosi uslintané a divné a nemilé. S tím klukem jsem doteď v kontaktu, on mě tehdy hrozně miloval a pro mě to byla jen děsná bžunda. Pak jsem zažila ještě jednoho, co líbal ještě hůř, a to byl fakt děs a bída. Radši ocumlávat bernardýna, než tohle! 

A na závěr poprosím naše přemilé sluníčko, aby se ukázalo kurňa! Já ještě nechci zimu...

Žádné komentáře:

Okomentovat