sobota 3. listopadu 2012

14. den

Ahoj všem,
po delší době jsem se rozhodla, že budu pomalinku pokračovat v měsíčním plánu, ať aspoň něco dotáhnu do konce! :)

Takže konec týdne druhého,
14. den - tvá nejranější vzpomínka

Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak žádná ucelená vzpomínka mě nenapadá. Pamatuju si na dědu, sedávala jsem mu na klíně, ač neměl rád děti, tak mě si zamiloval. Pak vím, že jsem se ztratila na horách, taková chatařská oblast, kde bylo najednou asi tisíc chatek a já nevěděla která je ta naše! Odmalička jsem byla samorost, měla jsem svoje lyžičky už v hodně předškolním věku a v tomtéž věku jsem se právě ztratila. A ani nevím jak jsem se našla, ale druhý den už nebylo těch chatek tisíc, ale něco kolem dvaceti. Záhada :D Pak si taky vzpomínám, jak jsem poprvé ulovila rybu. Bylo to v chorvatsku, měla jsem tátův docela slušný prut, ryba zabrala a já začala s prutem couvat a couvat a couvat, do silnice, přes silnici,... Ale rybu jsem vytáhla a nakonec mi tleskali i lidi z té kolony aut, jak jsem tím svým couváním zastavila provoz.. :D Rybu jsem hrdě snědla, "teta" Chorvatka mi ji udělala na grilu. Pak jsem chytla ještě kámen, strom a loď. A pak, asi v mé třetí třídě ZŠ jsem chytla okouna. Pamatuju si jen - Nehlaď toho okounka, on má takové ploutvičky, které .... auuuuuu! A od té doby jsem na rybách nebyla...

Žádné komentáře:

Okomentovat