neděle 4. listopadu 2012

16. den

Včera to bylo nudné, dneska to bude trapné, ehm. Tak zvažuju, jestli mám vůbec pokračovat, sotva jsem po pauze začala :D Čeká nás totiž téma

16. den - tvůj názor na mainstreamovou muziku

A já se rovnou přiznám, že prostě nevím, co přesně mám pod "mainstream" zařadit. Vím že je to takový ten hlavní proud, co se poslouchá hodně, co je IN a co prostě frčí. Ale u mě frčí asi něco jiného, než co frčí obecně. A když už jsem trapná, tak budu trapná dál. Vůbec jsem nepochopila Gangnam style, nechápu co to má být, někdo mi to přirovnával k Asereje od Las Ketchup, co kdysi frčelo, ale opravdu nevím, co tim chtěl autor říct. Nepochopila jsem to, nelíbí se mi to. Nevím, jestli se dá do mainstreamu zařadit třeba Madonna, Gaga, Jackson? Nebo jsem už zase uplně mimo? Asi poruším pravidla a od mainstreamu odběhnu hodně daleko, raději, a to k tomu, co v poslední době poslouchám - a je jakš takš aktuální (takže vynechám hity mého mládí). 

Snad nejvíc naposlouchanou mám tuhle pecku, prostě se mi líbí, sympatickej hlas, text o něčem, chytlavá melodie, prostě paráda:



A hned druhá, relativně aktuální, co mě napadla je Adele. Tu poslouchám už docela dlouho, mám od ní ráda snad všechny její songy, ale nebudu sem dávat všechny, pokusím se vybrat jeden. Navíc je Adele prostě krásná ženská, no uznejte! :)


A mojí top trojku uzavře sympaťák Xindl, na kterýho prostě nedám dopustit, je to jeden z mála českých a česky zpívajících interpretů, který opravdu poslouchám. Další by byl Nohavica. A pokud by musel být někdo třetí, tak The tap tap, ale to je opravdu hooodně na hraně.Pak ještě z českých a nečesky produkujících by byli Eddie Stoilow a ti by asi uzavírali českou hudební scénu. Ale zpět ke Xindlovi, dáme si něco míň známýho:


A od příště se pokusím téma dne pochopit, slibuju! :)
Bru <3

Žádné komentáře:

Okomentovat