pátek 9. listopadu 2012

19. den

Docela soukromé téma, aneb podíváme se do minulosti :)

19. den - kdy jsi nerespektoval/a své rodiče

Měla jsem docela divokou pubertu, cca od 13ti let aspoň do 18ti :D Takže v této době vzniklo nesčetně situací, kdy jsem nerespektovala své rodiče. O to víc je respektuju teď. Obdiv si zaslouží už jen za to, že to se mnou přežili. A i když chtěli, tak mě nakonec nikdy nezabili, ale neroztrhli jako hada. A dokonce hodně mých pubertálních nápadů dokonce tolerovali. Třeba jak jsem se sebrala a odstěhovala jsem se v 17ti k příteli. A po dvou měsících zpět, neb jsme se rozešli. A naši, ač je to asi hodně mrzelo a bolelo, tak mě domů přijali v pohodě. Obdiv. Já bych se v té době roztrhala na malé kousíčky a graaaaaaaaaah! Ale teď opravdu vím, že mám ty nejlepší rodiče na světě (a nebo aspoň jedny z těch nejlepších)! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat