středa 7. listopadu 2012

17. den

Dneska nás čeká konečně něco, u čeho jsem pochopila zadání a u čeho se můžu i vypovídat...

17. den - tvé úspěchy a neúspěchy za poslední rok

Nicméně teď bohužel jsem ve stavu, kdy nejsem schopna objektivně zhodnotit úspěchy a neúspěchy, neb dvě velké věci, které letos začaly, tak ještě nejsou nijak dořešené, takže bych to ráda nechala na později. Jinak by to byl nudná příspěvek o tom jak jsem udělala zkoušky, sháněla bydlení, přes léto byla ve Francii a přitom snila o dovče v UK, jak jsem si na brigádě opět nic nevydělala...  Takže uvidíme, třeba se mi podaří udělat nějaký back view, abych zhodnotila rok 2012. Nicméně, prý se říká, že co je nahnilé, to v roce 2012 umře a co je zdravé, to posílí. Tak doufám, že jsem zdravá! :)

A abych nebyla uplně zlá, napovím, o čem by ten zpětný pohled mohl být - absolutní změny v mém životě v oblasti vztahů, bydlení a potom možná i v kariéře.... Vše je pro mě dost zásadní a nerada dělám nějaké hop, dokud jsem nepřeskočila. 

Poslední věc, od rána mi zní v hlavě tahle písnička, tak se o ní podělím:


Žádné komentáře:

Okomentovat