úterý 6. listopadu 2012

Dejte si italskou pýchu do mrazáku

Hned na úvod nutno říct, že na slevové portály moc často nechodím. Přistupuji k nim trošku s nadhledem, protože ne každá sleva je doopravdy sleva. Ač jsem se já osobně nikdy nespálila - využila jsem tuším už 3 nebo 4 akce, tak znám mnoho lidí, kteří svého "super výhodného" nákupu dost litovali. Dneska mi to ale nedalo a nechala jsem se nalákat ke zhlédnutí sýrové akce na Slevomatu. Sýry mám ráda, asi se v nich moc nevyznám, ale když je sýr dobrý, umím to ocenit. A teď k tomu, co mě naštvalo.

Zdroj: www.slevomat.cz

Popis krásný, lákavý, ale... zrál rok, nebo čtyři roky? To je docela rozdíl podle mne, zvlášť u zrajících sýrů! Doba zrání se odrazí na jeho chuti, na tom, jak je štipkavý na jazyku, je to jak s vínem prostě. A krom toho také na ceně. Ehm. V diskusi jsem se dozvěděla, že sýr zrál 12 měsíců. A už teď se cítím být lehce ošizena a podvedena. Já chci sýr, který zrál 48 měsíců, když tak dlouho má zrát, nebo ne? Jak to tedy je? 


Samozřejmě se dá sýr použít na uplně všechno na co si vzpomenete, hodí se k bílému i červenému vínu, blablabla, a nebo si ho můžete nastrouhat na těstoviny, viz obrázek. Nastrouhat!

Zdroj: www.slevomat.cz
Nevím, asi mám nějaké staromódní struhadlo, ale prostě nastrouhat je něco jiného. Tyhle plátky/kousky bych vyráběla nožem a nebo tou spešl škrabkou na sýry. A poslední perla, která mě dostala nejvíc. Na začátku se píše, že nám sýr vydrží do března roku 2013. V diskusi se dozvíme něco trošku jiného...
Zdroj. www.slevomat.cz

Takže dobrá rada na závěr - tento exkluzivní sýr si dejte do mrazáku a bude to. Grraaaah!!

4 komentáře:

  1. Máš naprostou pravdu, že tohle je teda vrchol!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Šmankote, to jsou ale auidfsafh (to pravé slovo, co mě napadlo, se stydím napsat) aneb obchod s lidskou naivitou, fakt. Díky za osvětu ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to já používám svoje oblíbené "graaaaah"! :D

      Vymazat