středa 1. srpna 2012

Testování BB krémů

Zdravím všechny,
dlouho mi v hlavě seděl BB brouk. Nevěděla jsem, jestli nějaký ten krém za to stojí, je to dost drahé, makeup vlastně mám, krém taky mám, tak co víc chci? Navíc taková nabídka, nemám šanci si vybrat, dokud je nevyzkouším - a tak jsem vyzkoušela :) A taky už vím, co víc chci...
Objednala jsem si vzorky z tohoto eshopu. Na kontaktní email jsem vznesla prosbu, že nevím co a jak, žádné zkušenosti s BB nemám a tak bych ráda vzorky vyzkoušela. Velmi rychle mi přišla milá odpověď, že se vzorečky není problém, ať napíšu, jakou mám pleť. Smíšenou, suché tváře, citlivou, mastný nos a čelo, občas velmi pubertální, občas normální. Zaplatila jsem 50Kč a přišli mi vzorečky. A s nimi i poukaz na 50Kč na nákup v e-shopu. Takže velmi velmi příjemné :)
 Tak už jsem se pochlubila poukazem, tak šup na recenze. Testovala jsem celkem šest vzorečků BB, a jako první byl...

1. VIP SUPER PLUS GOLD
Zdroj: www.bb-cream.cz
Typ pleti: Normální, suchá, mastná, citlivá
Odstín: Světlejší, nádech do olivova
Ochranný faktor: 30
Realita: Zakryje drobné nedostatky, dobře se roztírá, dodá pleti svěží šmrnc, je možná trošku hutnější. Má vyhlazovat vrásky a stahovat póry, no, těžko říct... Za vyzkoušení ale určitě stojí, nezatracovala bych ho.
Moje hodnocení: 






2. SUPER PLUS TRIPLE FUNCTION
Zdroj: www.bb-cream.cz

Typ pleti: Normální, suchá, mastná, mladá, citlivá
Odstín: Světlý, spíš do žluta, jako super bledulka jsem byla trošku rozpačitá, radši bych světlejší
Ochranný faktor: 50
Realita: Zakryje drobné nedostatky, dobře se roztírá, dodá pleti svěží šmrnc, připadá mi sametovější, než předchozí GOLD, jinak je s ním vcelku srovnatelný, až na odstín. A má plus za vysoký ochranný faktor.
Moje hodnocení:





3. HOT PINK SUPER PLUS
Zdroj: www.bb-cream.cz
Typ pleti: V podstatě jakákoliv
Odstín: O malinko světlejší než GOLD, dobrý pro bledulky
Ochranný faktor: 25
Realita: Nenásilně sjednotí barvu pleti, je příjemně krémový, nevtíravě parfemovaný. Už nám neslibuje stažení pórů, ani výživu pleti. Ale při běžném nošení jsem si žádného rozdílu mezi GOLDEM, TRIPLE FUNCTION a HOT PINK moc nevšimla. Jen mi tento sedl nejvíc odstínem. Pokud nevíte coby, určitě to najdete v OBI, ale nejdřív sáhněte po tomto BB. Neurazí, ale možná někoho ani nenadchne. 
Moje hodnocení:





4. LOVELY GIRL
Zdroj: www.bb-cream.cz
Typ pleti: V podstatě jakákoliv, ale spíš mladá a problematická
Odstín: Jeden z nejsvětlejších
Ochranný faktor: 0
Realita: Ve srovnání s řadou SUPER PLUS, kterou jsem popisovala výše, má řidší konzistenci. Má rozhodně velké mínus za chybějící ochranný faktor. Ale zase nám slibuje redukci tvorby mazu u mastné pleti a ochranu před škodlivými vlivy. No, řekla bych že jakýkoliv krém, makeup, či jiná vrstva na kůži nás trochu ochrání před vnějšími škodlivými vlivy. Ze všech zkoušených by si měl nejvíce poradit s pupínky, rozšířenými póry a jinými rozmary mladé pleti. 
Moje hodnocení:





5. DREAM GIRLS
Zdroj: www.bb-cream.cz
Typ pleti: V podstatě jakákoliv, ale spíš mladá a problematická, viz předchozí BB krém
Odstín: Nejtmavší ze všech, co jsem zkoušela, nevhodný pro světlou pleť
Ochranný faktor: 30
Realita: Zklamal mě, že byl hodně moc tmavý, ale pro někoho to může být výhoda. Doporučují jej vrstvit, což bych neviděla jako problém i ostatních BB. Byl jednoznačně nejhutnější, nejvíc krycí a nejrychleji se vstřebal/schnul.  Už téměř nevidím rozdíl mezi tímto BB a průměrným tekutým make-upem.
Moje hodnocení:





6. DIAMOND THE PRESTIGE
Zdroj: www.bb-cream.cz
Typ pleti: Raději ne citlivá
Odstín: Jeden z nejsvětlejších
Ochranný faktor: 25
Realita: Hodně dobře se přizpůsobil pleti, ač zprvu působil tmavě. Slibuje hory doly, diamanty i černý les, já bych se držela trošku zpátky. Bez problémů sjednotí pleť, netřeba nanášet druhou vrstvu i přes to, že není příliš hutný. Raději jsem jej přepudrovala. Spolu s HOT PINK tvoří takový dobrý průměr, který neurazí. 
Moje hodnocení:





Závěrem pár mých fotografií, první dvě jsou vyfocené těsně po nanesení BB na ruku, další dvě po rozetření a poslední dvě až po několika minutách působení a řádném rozetření. 
Po nanesení, foceno na slunci
Po nanesení, foceno bez dopadu přímého slunce
Rozetřené, foceno na slunci
Rozetřené, foceno bez dopadu slunce
Hodně rozetřené a částečně vstřebané, na slunci
Hodně rozetřené a částečně vstřebané, bez slunce


Tímto bych chtěla poděkovat paní Pacholíkové, která se mnou komunikovala přes email při vybírání vzorečků z tohoto eshopu

Vaše Bru <3




Žádné komentáře:

Okomentovat