středa 15. srpna 2012

Kosmetika u Esthetic Medical

Ahoj všem,
pokračuji v článcích typu "moje poprvé". A dneska jsem poprvé byla na kosmetice. Ano ano, asi jsem špína špinavá, že tam nechodím už deset let pravidelně jednou za čtyři týdny, nebo jak se má chodit. Ale když já jsem prostě nějak nepociťovala potřebu. A měla jsem se svými vnitřními pudy a pocity řídit dál. Nicméně jsem chtěla udělat revoluční pokrok a vyzkoušet, jaké to je, být v rukou zkušené kosmetičky.

A to se mi, bohužel, nepoštěstilo. Teda, na kosmetice jsem byla, ale ten pocit se nějak nepodařil. Chtěla jsem tenhle článek psát až s odstupem, aby se mi všechno rozleželo v hlavě a já byla víc objektivní, ale nakonec to napíšu tak jako to je, dokud je to teplé. 

Přišly jsme s mamkou na recepci, kde za vysokým pultem seděly na značně nízkých židličkách dvě dámy, které byly sotva vidět. Po hlasitém pozdravu se jedna zvedla, a zírala. A tak pravím, kdo jsem, co si přeju, že jsem objednaná a že jsem tedy tu. Něco neutrálního nám bylo odpovězeno, poté již slečna směřovala pohledy i slova ke kolegyni, cosi o papíru, jak nám má dát, že je to asi jedno atd. Obdržely jsme s mamkou formulář, který byl určený pro jakousi speciální masáž, asi po úrazech či co? Prý si toho nemáme všímat, jen ať vyplníme hlavičku. Budiž, stalo se. Slečna si papíry vzala, mrskla je na stůl a ptala se "Která chce jít první?" A tak šla mamka. Já jsem se měla dostavit za hodinu. Ne, prostě nemají dvě kosmetičky. A to si hrají na nóbl firmu?

Přišla jsem za hodinu, mamka zrovna vycházela, obličejík rudý, jak kdyby jí zmlátili. Ale to jsem tak nějak předpokládala, přeci jen kůže je citlivá a když se na ni šahá, musí se to projevit. Dostala jsem svolení jít dovnitř. Prý si mám odložit - ale tak nějak nevím co všechno si mám odkládat, jestli i boty, nebo jen košili a nebo i tričko pod košilí? Tak prý jak chci, ehm. 

Položila jsem se na lehátko, zavřela jsem oči a už už jsem měla na obličeji nějaké krémíčky a vodičky. Slečna se ani nezeptala, jestli jsem na něco alergická - což při mé nesnášenlivosti Teatree mohla být docela sranda. Škub a začala mi trhat obočí, po pár minutách škubání se optala, nebo mi spíš oznámila, že tvar zachová, že vyškube jen ty chloupky kolem. No, bylo jich asi hodně moc kolem... A pak mi bylo oznámeno, že udělá hloubkové čištění a pak mi dá masku, tak jako to dělala mamce. A tak jsem souhlasně zamručela, aniž bych tušila, co hloubkové čištění je. Asi už pravidla jako "nemačkat, nenípat, nevymačkávat, opatrně,..." neplatí a razí se hrubá síla. Když už mi vyhrkly slzy přes zavřená víčka, tak jsem byla obeznámena s faktem, že se to musí vymačkat, aby to šlo pryč. Ufff, budiž, mlčím. Pak následovala docela příjemná masáž teplým pomerančovým olejíčkem, to mi bylo moc příjemné, až jsem na tu prožitou bolest pomalinku zapomínala. A pak přišla vypínací maska na závěr. Tu samou dostala mamka (pozn. zralá pleť, suchá, extra citlivá) a uplně tu samou jsem dostala i já (mladá pleť, smíšená, lehce aknózní, t-zona, suché tváře, citlivá)!!! Mamku maska pálila ještě hodinu po sundání, mě naštěstí jen asi 10minut. Prý trochu pálit má, ona je totiž vypínací přeci. Uf. Maska smyta, na závěr hromada nějakého gelu a krém. Gel jsem ze sebe nedostala snad ještě ani teď, po večerním mytí, musela to být nějaká silikonová .... no.... jak to říct.... Uff.

Za celou hodinovou proceduru nepadl jediný dotaz na to, jak jsem zvyklá o pleť pečovat, co používám,... A už vůbec ne doporučení, co bych měla zlepšit, co používat, co vynechat, kde dělám chyby, v jakém stavu je pleť, co jí chybí, nic, nic, nic! 

A toto celé, vážení, raději se posaďte, za 1200Kč. Já nemám slov. Pokud se ráno probudím s pletí jako dětskou prdelkou a žádný pupínek, černá tečka, ucpaný pór, tak možná změním názor a rozhodně dám vědět. 

Takže na závěr - nikdy více!
Bru <3 

14 komentářů:

  1. Přesně má zkušenost s tímto salonem. Trvalá depilace. Niiikdy více. Dámy tam pracují podobně jak ve fabrice u pásu. A já jsem jen další produkt. Udělají si svoje a nazdar. A to nemluvím o tom, že ¨trvalé¨ na tom není absolutně nic! Jsem světlý typ s černými chloupky, údajně ideální kombinace,.. ale nezabralo to na jeden jediný. Po pár měsících mám všechny do posledního zpátky! Nedoporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, sedí tam za tím pultem a otráveně čekají na dalšího zákazníka otravu.

      Vymazat
  2. To slyším nerada, včera jsem tam byla poprvé na depilaci. Takže zatím není nic vidět. Doufám, že budu vyjímka. Akorát mě zarazilo, že depilace celého těla trvala maximálně 15 minut..

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam byla na odstranění žilek, žilky mám stále a k tomu jizvy, super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, me znicili tetovani, vysledek ipl laseru nula, fakt nebrat...je to tam jak v kolbence. Nedoporucuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Nic moc, jede to tam jak na běžícím pase. Absolvovala jsem IPL epilaci 6x ze slevomatu, ale trvalého odstranění jsem se nedočkala.Oni sami říkají, že to není trvalé.A je to bolestivé, nepoužívají chladící gely.Procedura je velice rychlá,celé tělo ani ne 15minut.Myslím, že zbytečně vyhozené peníze.Nechápu proč píší ,,trvalá epilace,,:-((

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se se svou zkušeností z trvalé depilace. Byla jsem rovněž na 6ti ošetřeních IPL světlem, ale bez efektu. Když jsem chtěla službu reklamovat, několik týdnů se majitelka salonu kvalitně zapírala, přičemž mi následně poskytli zdarma další tři ošetření, ale opět s téměř nulovým efektem. Růst chloupků se na některých místech velmi zpomalil, ale nyní po několika měsících je vše jako před depilací. Takže pro všechny, kdo uvažují navštívit tento salon a využít těchto služeb, jej s čistým svědomím NEDOPORUČUJI.

    OdpovědětVymazat
  7. I ja se pripojuji k negativnimu hodnoceni kliniky ????. Dostala jsem jako darek voucher na odstraneni zilek na dolnich koncetinach za 3.490,-. Dostat termin byl problem od zacatku, protoze lekarka dochazi az po sve praci v nemocnici a to na par hodin a to ne kazdy den. Zrejme provozni doba od rana do vecera plati pro "kosmeticky salon". Nakonec jsem se terminu dockala. Lekarka byla sice velice prijemna, ale hned mne sdelila, ze se na nohy musi napred podivat a zjistila, ze by odstraneni zilek laserem nemelo zadny ucinek (ovsem na voucheru ani zminky ze je potrebna pred zakrokem konzultace), ale aby se alespon neco vydelalo nabidla mi lekarka recurfacing frakcnim laserem. Po tydnu krome spalenin pod ocima zadny effekt - z celeho obliceje se mne slouplo ca 2 cm2 stare pokozky. Ve srovnani se sestrou, ktera podstoupila tento zakrok na opravdove klinice v Brne se to neda srovnat - loupala se jako had. Na teto klinice se nejedna o kvalitu, ale kvantitu. NEDOPORUCUJI !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem na 5 ošetření IPL, po čtyřech měsících mám 95% chloupků zpět. Zničilo mi to léto (nemohla jsem se opalovat nebo jen mazat 50kou) a musela jsem svůj epiláto vyměnit za žiletku. Navíc mi přijde, že mám teď cibulky chloupků citlivější. Jak jsem opět přešla na epilátor, dělají se mi šílené pupínky, které jsem během let před IPL neměla :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Váhala jsem, jestli mám vůbec psát, ale už kvůli ostatním, ještě nerozhodnutým. Je mi skoro padesát a rozhodla jsem se pro epilaci chloupků na bradě přístrojem FOTONA. Sleva 750,- Kč za jedno ošetření. Bylo mi sděleno, že jich musím podstoupit tak čtyři až pět.
    Jela jsem tam podotýkám až z Tábora /cca 100km/. Přijela jsem kvůli zácpě v Praze asi o 15 minut později. Sestra za recepcí mě hned vynadala, že jsem měla poslat SMS. V čekárně ani noha. V Praze v zácpě prostě SMS nedokážu napsat. Hlídat vše kolem sebe, vyndat brýle na blízko z kabelky jinak na telefon nevidím, poslouchat troubení nevrlých řidičů...Pozvala mě dál a zeptala se mě, jestli to opravdu chci, že se může stát, že mi to bude pigmentovat. Asi jedu 100 km abych se pak na místě rozhodla, že teda zákrok nechci. Když jsem řekla, že zákrok chci, tak řekla, že mě upozornila a že tedy za nic neručí. To mi snad měla říct, než mě objednala na 31.července ne? Podotýkám, že to bylo již čtvrté ošetření. Po těch předešlých třech asi 5 minutových zákrocích se chlupy objevují stále dál. Na bradu mi natlapala gel a asi po třech minutách řekla hotovo.... Bránila jsem se, že na místech, kde mi roste nejvíc chlupů ani nebyla. Řekla, že byla všude, kde byl gel. Ještě jsem se bránila, že jsem cítila kde jezdila s tím přístrojem, ale ona jen důrazněji řekla. JEZDILA JSEM V3UDE KDE BYL GEL. Zeptala jsem se, jestli na to přes ten gel dobře vidí. Odpověděla, že má tmavé brýle a že přes ten gel toho moc nevidí. Podle zarudlých míst po setření gelu jsem se přesvědčila, že chlupy určitě porostou dál, jelikož se jich ten speciální laser FOTONA zdaleka vyhnul. Dnes jsem si chlupy vytrhala, jelikož už jsem pochopila, že asi mám hormonální změny, že dopředu se nikdy neví, jestli se to povede a nebo mám ty chlupy nějaké silné....Myslím si, že je to o lidech a ne o přístroji. Ta FOTONA tam z těch dam jediná maká. Taky z toho vylučuji tu paní doktorku ta je super. Zkušenost s ní z resurf. obličeje. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Díky všem za komentáře, snad to pomůže ostatním a ušetří peníze, služby na nic a ještě setkání s protivným personálem.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,
    a už jste byl někdo zde na odstranění pih či znaménka ? Stále váhám nad koupí voucheru ?! Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj holky, ty brďo to docela koukám na ty negativní komenty, kdybych si je přečetla ještě před zákrokem tak tam snad ani nejdu.. No nicméně týden zpět sem byla v Esthetical na vyhlazení vrásek (botox) jako dárek od manžela k výročí a zatím jsem tedy spokojena, jak s péčí (před operační, operační i pooperační) ujala se mě doktorka Zora Valanská a vše mi důkladně vysvětlila a chovala se ke mě jak v bavlnce. Výsledek je viditelný již nyní.

    OdpovědětVymazat