středa 8. srpna 2012

Recenze Freeman

Ahoj,
dneska uplně nečekaný a neplánovaný článek. Včera jsem bloudila po drogeriích v Praze, sháněla jsem totiž všemi vychvalovaný korektor, takový ten v paletce, asi pět barev má, no, přeci od Essence, to je jasné. Problém číslo jedna nastal, když jsem zjistila, že Essence rozhodně není v každé drogerii. Další háček se objevil, když už jsem našla drogerii s Essence (moje třetí drogerie v pořadí), tak měli uplně vybrakováno, prázdné regály, to jsem neviděla. Ale nevzdávala jsem se a hledala jsem dál. Ve čtvrté neměli ani tu rtěnku, kterou jsem si chtěla koupit znovu (tuhle), v páté,... v šesté,... v sedmé taky nebylo nic. A hlavně ani ten korektor, který jsem sháněla. A tak jsem posmutněle odcestovala vláčkem za soumraku domů. Poslední háček nastal, když jsem zjistila, že nesháním korektor od Essence, nýbrž od Catrice. Graaaaaah! 

Zdroj: www.catrice.eu

Tak, korektor jsem sice nesehnala, ale hned v druhé drogerce, což byl tuším Rossman, mě zaujaly na poslední chvíli takové pěkné a relativně velké barevné tuby. 


A měli ještě zelenou, modrou, fialovou,... Nevím proč, ale prostě mě nadchly. Když se teď na ně dívám na fotce, tak tak hezky nevypadají, a už vůbec nepůsobí tak ohromně. Jedna má 150ml, což je fakt dost. No, konec odbíhání, jdeme recenzovat.


Uplně jako první, po čem jsem sáhla, byla tato malinově červená kráska. Stála mě asi 130Kč. Je to tělový peeling, chcete-li scrubík. Bylo na výběr ze dvou typů, první bylo snad avokádo se solí (teď nechci lhát, nejsem si jistá tím avokádem) a druhé granátové jablko s cukrem. Cukr to vyhrál na plné čáře, jak vůní, tak vším. Byl prostě lákavější. Vyzkoušela jsem ho při vanování, neb jsem byla líná se sprchovat, ale myslím, že to účinky nikterak nezkreslilo. Jsou asi tři hodiny po mé koupelnové seáns a stále z kůže cítím lehkou vůni granátového jablíčka, krásně nasládlou. Nicméně není to žádný medík, drhne tedy poctivě, až jsem se trošku zalekla. Chtěla bych ho s něčím srovnat, ale nic jiného než Rub rub rub z Lushe po ruce nemám. Rub má mnohem více drhnoucích částeček, zato ale takových jemnějších. Co mě tady na Freemanovském peelingu překvapilo , že on je to vlastně takový peeling sám o sobě, žádný sprcháč + částečky na peelingování, prostě peeling. Nepění, nijak extra neklouže, nemastí. Trošku jsem měla strach, že mi bude vysušovat kůži, ač k tomu nikterak náchylná nejsem. A překvapení, nevysušuje! Ale i tak bych majitelkám super suchých kožek možná doporučila počítat s následným krémováním. Já osobně si mažu jenom nohy, které mívám suché, ale neměla jsem nijak potřebu je teďka namazat. 


Plus: Cena, množství, vůně, drhnoucí efekt, složení (nic extra na velké plus, ale spíš tak na malé bezvýznamné - žádné silikony a parebeny)
Mínus: Může vysušovat, trošku zvláštní konzistence
Hodnocení: Pokud mě nezklame v našich příštích časech společných, tak budu určitě uvažovat o dalším kousku do sbírky


A jako druhá krasavice, ehm, tedy spíš krasavec, mě zaujal obličejový peeling. Momentálně používám meruňkový od Alverde, ale najednou se mi zdálo to balení takové hrozně malinké, když jsem viděla toho 150ml obra. A začala jsem mít strach, že mi brzo můj Alverde dojde, a tak jsem si pořídila meruňkový od Freemana. 


Krom meruňkového peelingu jsem měla možnost očuchat si pleťovou masku s okurkou, ženšenem a melounem, další s avokádem a ovsem, další máto-citronovou, a detoxikační čokoláda-jahoda. Váhala jsem chvíli nad tou okurkovou maskou, ale když my máme plnou zahradu okurek, tak mi to přišlo takové neekonomické, investovat do okurek v masce. A tak vyhrál meruňkový peeling. Ano ano, mám moc ráda peelingy, je to asi vidět. Vrrrrrau, jak to pěkně drbe! Ach! 
Po prvním použití jsem byla trošku rozpačitá, je docela hutný, takže je potřeba ho dát méně, než by se člověku chtělo. Nevím, jestli to dělá ta velká tuba, že jsem měla pocit, že musím vymáčknout hodně, nebo jsem prostě byla překotná. Ale prostě jak ho bylo hodně, tak byl takový příliš hutný, nechci říct mastný, to zase ne, ale prostě hutný. Drbe krásně, spíš jemně, žádný velký silák. Takže slečny s citlivou čumičkou se nemusejí bát. Po peelingování jsem použila pleťovou vodu, měla pocit takového trošku převyživení pleti, nevím jak to lépe popsat. Jako kdyby pokožka nebyla úplně čistá a free. Nicméně po pleťovce a osušení ručníkem byla pleť v pořádku. Takový neutrální pocit, žádné velké jupí. Cca po dvou hodinkách jsem si sáhla na obličej a zjistila jsem, že je uplně heboulinký. Jako samet! Žádné vysušené tváře, nic takového. Myslím, že pro moji smíšenou pleť bude super na zimu, pro majitelky suché čumičky by stál za vyzkoušení klidně i přes léto. 


Plus: Cena, obří balení, šetrný
Mínus: Na mě až moc výživný, nikterak slavné složení
Hodnocení: Svůj nej peeling jsem ještě nenašla, tohle bude nejspíš jen sezónní kousek, ale lepší jsem zatím nepotkala

1 komentář:

  1. ja si nemozem pomoct, ale pre mna freeman to naj co som doteraz nasla. uplne najnajlepsie su masky avokadova cistiaca a totalka je ananasova aha kyselinova, co to spravi s pletou pri pravidelnom pouzivani je doslova zazrak. skoda len ze u nas na sk su uz nezohnatelne :(( a tak si ich sanujem.mam pocit ze freeman ukazo co je v nom hlavne pri pravidelnom pouzivani....ak budem mat niekedy cestu do ciech - co tazko, alebo zozeniem niekoho, kto tam pravidelne bludi nevaham a z tychto dvoch masiek a aj peelingu - mimochodom tiez nezazivam nejake brutalne nadsenie, ale v peelingoch som nic lepsie zatial neasla - si dam doniest poriadne zasoby. masky su bezkonkurencne - hlavne ananasova, ze som uz prekrocila davnejsie 30 tku a moja plet aj podla odborneho testu neoplyva elasticitou, mam pocit akoby tato maska este aj vrasky zjemnovala. inak plet mam mastnu zmiesanu, niekedy este stale problematicku, pory, cierne bodky atd...po rocnom pouzivani masiek vyrazne vyrazne zlepsenu

    OdpovědětVymazat