neděle 5. srpna 2012

Recenze šamponů z Aromaville

Ahoj všem,
nedávno jsem si pořídila dva kousky šamponů z Aromaville. Mám ráda přírodní kosmetiku, netestovanou na zvířatech a hlavně bez přidaných fujek. Firma Aromaville sídlí v jižní Anglii. Specializují se na přírodní šampony, mýdla a koupelové a tělové výroby. Vše je přírodní a ručně vyráběné.
Pokud byste chtěli hned objednat z jejich eshopu, tak pozor pozor, od třetího do dvacátého srpna 2012 mají zavřeno - asi dovču :)


A teď už k tomu, co jsem si objednala. První je šampon Neem Amla Shikakai. Slibují nám, že šampon vlasy vyčistí a zanechá je lesklé a silné. A taky poddajnější. Jsou v něm použity samé dobroty, 100% přírodní esenciální oleje a celý šampon je čistě veganský.

Zdroj: www.aromaville.co.uk

Mezi hlavní ingredience patří neem olej, amla, shikakai, avokádo, olej ze semínek hroznů a mandlový olej.
Zdroj: www.aromaville.co.uk

Když si k němu čuchnu, cítím koncentraci bylinek, možná malinko zemitější. Ha, cítím z něj i něco, co je v Lush henně! A v pozadí takové to klasické mýdlo, takový ten základ. Je příjemně vyživující, moje suché konečky vypadali i bez kondicioneru docela k životu. Mám mastné vlasy, ale kupodivu jsem nepocítila potřebu si umýt vlasy dřív, než jsem zvyklá. Pění přiměřeně, pokud jste ale zvyklé na drogerkové šampony, tak pění výrazně méně. Pokud třeba znáte Lushí Trichomanii nebo Hadkův olej na vlasy, tak budete potěšené. Po zkušenostech mých i kamarádčiných doporučuji s ním pracovat trošku odměřeně, žádné vášnivé přejíždění po vlasech do alelůja. Stačí opravdu jen párkár přejet, napěnit, promasírovat, pořádně opláchnout.
A krom chvály má u mě i dvě veliká a docela výrazná mínus. Při smývání z něj cítím už jen takový ten sprostý mýdlový základ, který mě osobně značně nevoní. A druhé mínus - nemám po umytí pocit krásných umytých vlasů. Ale přitom vlásky umyté jsou, jen mi chybí ten svěží pocit.
Suma sumárum je skvělý na výživu vlasů, dodá jim lesk, ale škoda té pro mě nepřekonatelné mýdlové vůně. Ale dám mu ještě šanci. V nejhorším ho budu používat jako šampon do délek a ke kořínkům dám něco jiného.
Složení a další informace (třeba cenu) naleznete tady.
Celkové hodnocení:



A jako druhý jsem si pořídila Soapnuts Babassu, který je prý speciálně vyvinut pro mastné vlasy. Taktéž je 100% veganský a jsou v něm přírodní esenciální olejíčky.

Zdroj: www.aromaville.co.uk

Pyšní se také super složením. Odvar z koncentrovaného čaje a citrusové esenciální oleje nám pomůžou odmastit vlásky, jojobový olej, olivový olej a výtažek se semínek hroznů zase zajistí výživu. Dále obsahuje výtažek z babassu oříšků.
Zdroj: www.aromaville.co.uk
Jeho vůně je o něco jemnější než u Shikakai, ale o to víc tam cítím ten mýdlový základ. Naštěstí jen za sucha, při akci je ten smrádek snad o něco mírnější než u Shikakai. Pění o něco lépe než jeho kolega, ale platí stejné pravidlo - nepřemydlit a pořádně opláchnout. Babassu rozhodně nepatři mezi jemňounké šampony, ač se tváří něžně, tak je to docela drsoň.
Už když vlásky schly, tak se z nich ten mýdlový smrádek vytratil. Po uschnutí byly takové hezky nadýchané. Bez použití kondicioneru konečky nevypadaly zrovna šťastně a vlásky se hůř rozčesávaly, ale šlo to.
Složení a další informace (třeba cenu) naleznete tady.
Takže bych řekla, že mi sedl o něco více než Shikakai, asi kvůli té lepší vůni, ale na druhou stranu zase konečky víc trpěly (což se dá spravit kondicionerem). Takže proto hodnotím takhle: 



Pokud vám ale nevadí vůně klasického mýdla (nemám na mysli zrovna Dove, Fa, atd, ale mýdlo jako mýdlo), tak bych neváhala a šampony zkusila. Vlasům to určitě neuškodí.

Hezký den
Vaše Bru <3

Žádné komentáře:

Okomentovat