pátek 17. srpna 2012

Jak jsem byla v Máji

Nevím proč, ale do Máje jsem nikdy moc nechodila, všeho všudy jsem tam byla asi dvakrát, jednou odhadem v mých 10-12ti letech, při prvních tour de Praha a podruhé ve třeťáku nebo čtvrťáku na gymplu, když jsem šly s kamarádkou vypovídat na pražskou kriminálku. Neee ne, opravdu jsme nic neudělaly, jen jsme viděly, jak se nějaký pánové mlátěj, místo toho, aby si vychutnávali Kentucky Fried Chicken na Václaváku.

Jak jsem sháněla ten korektor od Essence (ehm, Catrice), tak jsem dostala radu od kamarádky Jany (pokud to čte, tak zdravím a děkuju), že prý právě onen korektor koupila v Máji na Národní. Jo a je to prostě Máj, vždycky to byl Máj a žádný My´to není! A tak jsem si řekla, že se tam tedy stavím a mrknu i na další věci od Catrice, které jsem nikde nemohla sehnat. Vyrazila jsem do Prahy s dvouhodinovým předstihem, jako kdybych tušila, proč to dělám. V Máji mají fakt nadstandardní výběr všeho - dekorativní kosmetiky, šamponů, sprcháčů, barev na vlasy, je tam i Manufactura, Bomb cosmetics za nějaké směšné ceny, prostě fakt ráj. A tak jsem dorazila k vitrínce Catrice a korektor konečně pořídila. Jo a musím se pochlubit, tu rtěnku od Essence, kterou vychvaluji v rtěnkové recenzi (zde), tak jsem jí v odstínu 53 nemohla nikde sehnat, všude vyprodáno, oficiální distributor do ČR mě informoval, že prostě výrobce nestíhá vyrábět a navíc budou nové kolekce, takže mám asi smůlu. No ale smůlu jsem neměla a objevila jsem v drogerii na Černém mostě hned dva poslední kousky oné padesáttrojky! Ach! Ano, koupila jsem si oba dva. Tester jsem jim tam, po delších úvahách, nechala :) 

Ale zpět do Máje. Co jsem chtěla, to jsem pořídila, ještě jsem stihla poslední kousek laku na nehty v tužce, šup zaplatit a popřemýšlet, co dál. Jasněže recenze budou, nebojte ;) No ale měla jsem tak nějak dost času, něco přes hodinu ještě, hlad jsem moc neměla a dát za kafe osm pětek se mi taky nechtělo. Mrkla jsem se tedy, co je o patro výš. No, pokusím se být stručná. Nějak jsem se uplně necítila v tom, co mám právě na sobě, i když jsem měla osvědčenou kombinaci, tak to bylo takové divné, měla jsem v tom divná prsa a takové jiné špeky než jindy, navíc ta barva mi ani neslušela, no prostě všechno špatně. A tak jsem byla rozhodnutá, že si pořídim nějaké tričko nebo halenku, kterou si hned vezmu na sebe. Moc se mi jich nelíbilo a tak jsem se smiřovala s tím, že zůstanu v tom v čem jsem. A už jsem byla asi potřetí na odchodu, když jsem narazila na výprodejový kout F&F. Tu značku mám celkem ráda, tak proč bych se nepodívala. Vzala jsem si dvě trička stejného střihu, že se rozhodnu pro barvu v kabince. Jedno je takové malinově červené, možná malilinko fuchsiové, barva lehce pastelová, nic křiklavého, ale výrazné je. A druhé je klasicky černé. Ale ejhle, obě mi jsou, obě mi sluší a jedno stojí 66Kč!!! Vyběhla jsem z kabinky, rychle jsem doklusala k tomu výprodejovému koutku a vzala jsem si ještě jedno petrolejové a jedno trávově zelené. To šarlatově oranžové jsem tam nechala, teď tak trošku váhám, jestli jsem neudělala chybu. Ale asi ne, oranžovou ani červenou nenosím, ale... No, v pondělí jedu do Prahy zas, tak uvidíme :) 

Eufórie jak hrom, radost veliká a honem se převléknout. Favorit byl jasný, jdu pak ještě na pohovor, takže malinové červené tričko už mám na sobě. Vyjdu, kouknu do zrcadla a zjistím, že k mé současné rtěnce to vypadá opravdu šíleně. A tak mi nezbývá nic jiného než seběhnout o patro níž a honem rychle pohledat rtěnku v příslušné barvě. Naštěstí v přijatelné cenové relaci byla jenom jedna, prozměnu Catrice. I na tu bude recenze :) Ták, všechno koupeno, namalováno, převlíknuto a můžeme konečně opustit Máj! Tenhle způsob nakupovaní se mi naprosto líbí a vyhovuje mi. Čtyři trička za cenu jednoho a k tomu vše, co jsem chtěla :) A ani mě pak nemrzelo, že mi nevyšly moje večerní plány tak jak měly. Vyšly totiž spontánně jinak :) 

Hezký den
Bru <3

Žádné komentáře:

Okomentovat