neděle 19. srpna 2012

Click&colour od Essence

V Májovém šílenství jsem si pořídila - prý ve výprodeji - lak na nehty v tužce/peru. Nevím jak moc to bylo ve výprodeji, když to stálo 80Kč. To mi připadá spíš jako nevýprodej, ale co už, chtěla jsem ho prostě vyzkoušet. Bohužel jsem se nikde na netu nedočetla kolik jinak stál původně a za kolik se dá sehnat v jiných zemích. Našla jsem cosi německého, ale tam jsem cenu nevyluštila, jen že to docela pozitivně slečny hodnotí. A taky že asi existovalo i víc odstínů, nicméně s tím jediným, co jsem našla, jsem tak jako tak spokojená. 


Omlouvám se za světelné podmínky, je něco před jedenáctou večerní a tak jediné světlo obstarává moje lampička. Dneska byl venku takový hic, že jsem si vůbec netroufla vzít tenhle zázrak ven na trávu, jak jsem zvyklá, a tam ho vyfotit. Nevím, kdo by to vzdal dřív, jestli foťák, tenký plastový obal laku, nebo já. Nicméně odstín se pokusím přiblížit co nejvíc reálně. Oficiálně je to 04 Hot coral. Jak je vidět na fotkách výše, vypadá to jako normální fixa nebo zvýrazňovač. Víčko je šroubovací a je v něm jakási pružinka, ten černý vnitřek pruží v tom šedém vnějšku - je to srozumitelné? :) Na konci jsou takové štětinky z umělého vlákna, přirovnala bych to ke kulatému obyčejnému menšímu štětci na vodovky. 


Asi po třech kliknutích se začala objevovat barva a rozlévala se po štětečku vcelku rovnoměrně. Když jsem klikla ještě několikrát, barva už zalila celý štěteček, ale jak je trochu vidět na fotce, nejvíc barvy zůstávalo uplně nahoře, nijak aktivně se už dál nerozlévala. Při barvení na nehtíky to potíže nepůsobilo. Touto vrstvou jsem nalakovala jednu ruku a téměř celou druhou, jen na zbylé dva prsty jsem klikla ještě dvakrát. Ale nějak nedokážu spotřebu odhadnout, řekla bych že asi jako u běžného laku, spíš méně než více. Někomu by mohlo trošku dělat problémy nanášení laku do úplných krajů nehtů, tam by byl štěteček docela nepřesný. Já nechávám kousilínek krajů vždy volných, primárně kvůli mé nešikovnosti, abych si nepřidělala práci ještě s odlakováváním kůžiček a prstů a všeho možného okolo. Jinak žádné extra potíže nenastaly.


Tak a k barvě, vcelku odpovídá fotce, jen je hrozné, jak jsou vidět všechny ty moje záděrky a otrhaná kůže a prostě hrůza a děs, dlouho jsem váhala, jestli sem tuhle fotu vůbec dám! A to jsem si myslela, jak mám prsty a nehty v pohodě. FUJ! Stydím se! Ale zpět k odstínu, je to focené po jedné vrstvě a je to prostě korálová, neoranžová a nerůžová. Druhá vrstva je sytější a jde docela do neonova. Jo a kryje v jedné vrstvě průměrně, ve dvou perfektně. A neskutečny rychle zasychá. Než jsem si udělala pravou ruku, tak levá byla suchá. To se mi běžně u laku nestává. 

Jediné co trochu řeším je, co se zbylou barvou na štětečku udělat teď, po použití. Na peru je napsáno něco jako znovuuzavřete po použití. A tak jsem to tedy znovuuzavřela, bez otření štětečku do laku. No co, v nejhorším bude po parádě a já si příště koupím normální lak :) 

Plusy: Vtipný nápad, vejde se i do malé kosmetické taštičky, rychle schne, příjemně kryje, pěkný odstín
Mínusy: Asi už k nesehnání, cena (počítám, že 80Kč byla zlevněná cena)
Hodnocení: 7/10

1 komentář:

  1. Essence mám hrozně moc ráda :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat