pátek 13. července 2012

Malá rtěnková recenze

Sama bych nevěřila tomu, kolik mám doma nasysleno rtěnek. Tak dvě, tři. Jo ještě tamtu ze Sephory co se roztekla vlastně. No tak asi čtyři. Prdlajs, mám jich šest! Neuvěřitelné. Nicméně co kus to originál, každý pes jiná ves, takže si jde udělat trošku představu a obrázek i o jednotlivých značkách. 
A tak navzdory tomu, že můj foťák odmítá zaostřovat a barvy vnímá asi tak jako průměrný chlap, vznikla tato malá recenze :) 


Jak je vidět, rtěnky si už něco zažily a ne vždycky jejich elegantní obaly přežijí kabelkové zacházení. Mně osobně to nijak extra nevadí, ale co si budeme říkat, hezky to nevypadá. 


1. LABELLO: Angel star
O odstínu se tu nic nepíše, avšak co si vzpomínám, tak Angel star byla pojmenována právě tato jedna barvička. Sám o sobě je to balzám na rty, ale u mě více než jako balzám působí jako rtěnka. Nemá typickou balzámkovou konzistenci, je trošku hrubší - či snad sušší? Používám jej na vlastní balzám především v zimě, dodává rtům takový zmražený efekt. Zmražený a zasněžený, jako jezero v zimě, ve kterém se odráží světlo pouličních lamp. Obsahuje hodně třpytek, které vlastně ani nemám moc ráda, ale k té zimě mi to nějak jde.
Výživa: 3/5
Výdrž: 2/5
Nanáší se: 3/5
Cena: Kolem 60Kč
K sehnání: V běžných drogeriích
Zdroj: labello.com

2. MISS SPORTY: Hard candy/012
Sladce a sytě růžová rtěnka, jak přímo z cukrárny. Ten odstín prostě miluju. Její konzistence mi vyhovuje, hezky klouže po rtech, nijak extra nezalézá do záhybů. Rozhodně pod ní nepotřebuji dávat balzámek. Neobsahuje třpytky, ale tak příjemně se leskne na světle. Docela i voní. Je mi prostě sympatická, asi jí zařadím do stálic. Řekla bych, že je docela vodě-odolná, ale polibkům-odolná zas tolik není, což je škoda, protože rtíky jsou jinak k zulíbání :) 
Výživa: 4/5
Výdrž: 3/5
Nanáší se: 5/5
Cena: Kolem 50Kč
K sehnání: V běžných drogeriích
Zdroj: misssporty.com

3. ESSENCE: All about cupcake/53
Celá tahle řada rtěnek má vtipné názvy a tenhle odstín bych si snad koupila i kdyby se mi nelíbil, už jen kvůli názvu. Nicméně odstín se mi líbí. A moc. Až tak moc, že se v součastnosti jedná o mojí top rtěnku. Odstín je lehce růžovo korálový, vyloženě krémový, trošku tlumený, sametový, bez třpytek a jiných čičurek. Perfektně splyne s barvou mých rtů a zvýrazní ji. Působí to, jako kdybych snad takhle krásně sytou barvu rtů měla od přírody. Což vzhledem k mé mrtvolčí pleti a nedokrvených rtů pravda není ani náhodou. I balení je mi sympatické, je dost kabelko-odolné. Jediné mínus má, ale nevím, jestli je to její vina, nebo moje, ale asi jsem ji někde nechala v autě na sluníčku, trochu roztála a pohnula se a teď mi opatlává víčko zevnitř, potvůrka. Ale i tak budu koketovat s dalšími odstíny :)
Výživa: 4/5
Výdrž: 4/5
Nanáší se: 5/5
Cena: Kolem 60Kč
K sehnání: V běžných drogeriích
Zdroj: drostra.cz

4. ORIFLAME: Explosive pink/18465
Spíš explosive fialová, tohle pink prostě není. Patří k takovým těm kdysi trendy hitům, jak jádro bylo tvořeno světlou částí s výživou a kolem jádra byly dva barevné prstence, s tím nejtmavším na okraji. To má bohužel jednu velikou nevýhodu při nanášení - kontury budou přeci jen o něco tmavší, než zbytek rtů, ať se budete snažit jakkoliv. A to je trošku škoda. Ale ne všem to bude vadit, jen já nejsem vyznavačem konturek v jiném odstínu než je rtěnka. Ale popojedem. Rtěnka příjemně voní, je krémová, ale ne tolik jako výše zmiňovaná od Essence. Má bohužel značně neodolný obal, je na něm vidět každé ošoupání a škrábanec. Rty docela příjemně vyživí, takový lepší průměr. Suma sumárum to za tu cenu prostě není ono. 
Výživa: 3/5
Výdrž: 3/5
Nanáší se: 4/5
Cena: Kolem 250Kč
K sehnání: V katalogu oriflame, od nezávislého poradce, nebo v eshopu

Zdroj: si.oriflame.com
5. ELF: Sociable/10526
Tohle je teprve explosive pink! Wow, takhle sytou barvu jsem ještě neviděla. Sytě růžová, trochu do červena. Na rtech docela dlouho vydrží, je relativně odolná i vůči polibkům, trochu hůř se odličuje. Je spíš suchá, hodí se pod ní báze nebo balzám, jinak umí zalézat do ohybů a rtíky vysoušet. Obsahuje třpytky, ale ne tak moc jako balzámek od Labella. Rozhodně by obstála i na nějaké karnevalové párty. 
Výživa: 2/5
Výdrž: 4/5
Nanáší se: 3/5
Cena: Kolem 40Kč
K sehnání: V eshopu 

Zdroj: elfkosmetika.cz
6. SEPHORA: Fairy tale/20 (není to ona, ale je jí nejpodobnější)
Krásná krémová barva, hlaďounká a šťavnatá. Elegantní balení, příjemná vůně, .. Tak nějak nevím co specifického bych na ni vytáhla. Možná to, že se mi v kabelce roztála a poté odmítla držet jakýkoliv tvar, viz fotka. Takže se s ní dá teď pracovat jen štětečkem a na to jsem docela líná. Uvažuju, jestli Sephoře dát ještě šanci a doufat, že mi nevznikne rtěnková omáčka a nebo jestli raději nee. Jaké máte zkušenosti vy? 
Výživa: 4/5
Výdrž: 4/5
Nanáší se: 4/5
Cena: Bohužel si nepamatuju, ale dohledala jsem cenu 12$ z eshopu
K sehnání: V eshopu a nebo v prodejně Sephora
SEPHORA COLLECTION - Rouge Shine Lipstick
Zdroj: sephora.com

Foceno bez blesku 

Foceno s bleskem

Suma sumárum, zůstanu věrná drogerkovým značkám. Essence především. Za tu cenu opravdu dobrá kvalita. 
A jaké rtěnky používáte vy?

Vaše Bru <3




1 komentář:


  1. My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!









    Pruvodce lampy

    OdpovědětVymazat