sobota 5. května 2012

Záchrana pro nesnídavce: Mixit

Zdroj: www.mixit.cz
 Opravdu nejsem schopná normálně snídat. Vím, že je to zdravé, že se tělo a metabolismus probudí. nastartuje, pak bude všechno lepší a já se budu cítit skvěle, lidi se na mě budou usmívat a bude svítit sluníčko a bude všechno fakt super. Jenže představa, že si musím ukrojit chleba, v lednici najít cosi na chleba, připravit to, pak to zas vrátit do ledničky a chleba zabalit do igelitky a vrátit do chlebníku a umýt talíř a nůž a tak dále a tak dále. Ne. To prostě nejde a nepůjde. 


Jenže i každé jenže má své ale. Nesnídala jsem, ale jednou mi takhle kamarádka řekla o Mixit. Že je to prý zdravé a že si do toho namíchám co sama chci. Třeba ovesné vločky a gumové medvídky. Nebo vlákninu a lentilky. A tak jsem neodolala a poprvé klikla na Mixit a pohádkové snídaně začaly. 

Přiznám se, že na superzdravé otrubo-ovesno-ječno-žitno-pšeníčno mlsání až tolik nejsem. Ale naprosto jsem propadla jáhlové kaši. Je sama o sobě docela sladká, přidala jsem si do ní švestky, datle a mandle a během týdne byla víc než půlkilová tuba prázdná. Takže ta ode mě dostává pět hvězdiček ***** :) Kamarádka si nemůže vynachválit vtipnou kaši s double porcí čokoládových hoblinek. A mamka zase ulítává na samé vláknině s goji a hromadou sušeného ovoce. A ještě jedna kamarádka si namíchala od medvídků přes lentilky, čokokulky až po piniové oříšky. Řekla bych, že každý si najde své. 

A na závěr hodnocení firmy jako takové. Skvělý přístup, vždy bleskové vyřízení objednávky - příklad: objednávala jsem ve středu v noci, v pátek už jsem mlsala :) Nad 6 tubusů je poštovné zdarma, a navíc existuje již několik odběrových míst pro osobní odběr (takže opravdu není co řešit):

- Praha 2, obchůdek aKoření.cz, Budečská 14, pondělí až pátek 12.00 - 20.00
- Brno, Zdravá výživa na Údolní, Údolní 32, pondělí až pátek 9.00 - 18.00
- Hradec Králové, CaliVitaClub, Tylovo nábřeží 372, Pondělí až pátek 9.00 - 18.00
- Praha 8, Moje Kredenc - Florenc, Pobřežní 394/12 (pasáž Oasis), Pondělí až Pátek: 8.00 - 19.00
- Plzeň, Seraf - obchod z dobrých časů, Rooseveltova 15, Pondělí až pátek: 10.00 - 18.30
- Praha 5, Bioprodejny - Smíchov, Viktora Huga 377/4, Pondělí až Pátek: 8.30 - 19.30

Děkuji Mixitu, za to že mě naučil snídat a doufám, že nikdy nezruší jáhlovku! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat