čtvrtek 19. ledna 2012

Must have I.

Věci, které je opravdu dobré mít :) Vyzkoušeno na vlastní kůži.

1. TANGLE TEEZER
Dlouho diskutovaná záležitost, někdo na něj nedá dopustit, jiným leží netknutý v zadním rohu posledního šuplíku. Měla jsem (prozměnu) svoje utrácecí období, ale tentokrát ne to hamounské, takže jsem je nemusela mít všechny :) Opravdu jen a pouze utrácecí choutky. Na doporučení jsem si jeden kousek objednala na ASOS.COM, konkrétně tento ve sladce růžové. Překvapila mě jeho velikost, čekala jsem jej cca o 1/3 menší, ale drží se docela dobře i v mých malinkých ručkách. Štětinky jsou poměrně tvrdé, ale na hlavě příjemné. Při prvním použití po umytí vlasů, schválně bez použití kondicioneru, jsem měla takový ne úplně nadšený pocit. Při česání vznikaly takové divné zvuky, jako když luxujete místo, kde je hodně drobků nebo nepořádku, takové tu křupání. Ale všechny moje zacuchance rozmotal na jedničku, i když o pár vlásků jsem přišla...

2. FIGS & ROUGE LIP BALM
A aby neputoval sám, ač je základní poštovné zdarma, tak jsem si k němu přihodila balzám na rty - tento. Zprvu nešel otevřít, tak jsem se vztekala, ale bylo to jen podtlakem vytvořeným uvnitř balení. Po chvilce námahy otevřít šel a teď již jde otevírat a zavírat bez problémů. Konzistence mě překvapila, není typicky vazelínovatá. Je hodně měkký a připomíná mi trošku domácí škvařené sádlo, takové to "našlehané", lehké, né to hutně zpracované. Ještě lépe - takové ty různé našlehané pomazánkové věci, snad lučina? Lépe to asi nepopíšu. Rychle taje, dobře promaže. Uvidím jak si poradí s mými supersuchými zimními rtíky. Vůně mě zprvu nenadchla, je asi jako když otevřete potravinovou skříň u důchodce, zatuchlo kyselo sladké. Ale teď už z něj cítím trošku tu slibovanou divokou třešeň. A pomeranč.


3. RYOR SAMOOPALOVACÍ MLÉKO
Vyzkoušeno, funguje. Neflekatí, vypadá přirozeně, skvěle se nanáší. Prostě za mě jednička z hvězdičkou. Ke koupi v drogériích s kosmetikou Ryor, nebo například ZDE




3 komentáře:

  1. Brunetóó! Kdy bude další článéék? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že jsi nemyslela po zkouškách v letním semestru! :-D Kristina

    OdpovědětVymazat