neděle 15. ledna 2012

Mít je všechny, jako pokémony!

Čas od času mám nezvladatelnou touhu si něco koupit. Poslední dobou je "čas od času" pravidelná odpolední záležitost a touha se mění v hamounství. Nezvladatelná touha si koupit VŠECHNY řasenky v drogérii, VŠECHNY šampuky z Lushe, VŠECHNY Steam Creamy z Japonska, nebo VŠECHNY balzámky Crazy Rumours.
Do nedávna kdy se právě "čas od času" stal opravdu pravidelnou záležitostí jsem měla chuť jen vyzkoušet něco nového. Koupit si jeden, možná dva kousky nějakého úžasného výrobku. Vlastně to nedávno skončilo v pondělí 9.1, kdy jsem podstoupila nedobrovolně operaci v narkóze. Takže za všechno vlastně může narkóza, potažmo lékaři. V širším slova smyslu naše zdravotnictví. Takže nakonec naše zdravotnictví může za moje hamounství! Jak jednoduchá rovnice, a to jsem si myslela že jsem na matematiku mimoň, ale o tom zas jindy... :)

Ale tak posuďte sami, nebylo by roztomilé mít na poličce vyrovnané tyhle nádherné (smutně koukající) plechovčičky?



více zde: Steam Cream

... nebo zaštrachlat v kabelce a předem hádat který ze svých oblíbených balzámků vytáhnete?

více zde: Crazy Rumours

... nebo padnout večer únavou do horké vany s voňavou pěnou/balistikou z Lushe?

více zde: Lush cz

To je přeci mnohem veselejší pocit, než když budete v kabelce marně hledat ten jeden jediný schovaný balzámek, který tam bude tak sám, bude se tam ve tmě bát... Aneb MUSÍM JE MÍT VŠECHNY, JAKO POKÉMONY!

3 komentáře:

  1. Ty krabičky od Steam Cream-ů jsou fakt krásné! Mám chuť si taky nějaký na zkoušku pořídit, ikdyž vůbec nemám tucha, k čemu to slouží a evokuje mi to "opičí mast" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma zatím jen jednu krabičku, ale jsem si jistá že bude mít i kamarádky ;) Je to přírodním krém, s obsahem vitamínu E, s mandlovým olejem a kakaovým máslem a tak dále. Měl by mít hojivé vlastnosti a perfektně hydratovat pokožku. Nikdy jsem moc s pletí problémy neměla, mám jí smíšenou, trochu citlivou a SC mi rozhodně žádnou neplechu neudělal :) Používám ho večer, někdy teda i ráno když vlastně. Dá se použít na obličej i celotělově. Za super cenu je ho docela kopa - 75g :)

      Vymazat
    2. Noo,tak jakmile to bude jenom trošku možné, jdu do něho! Jenom je škoda, že tady v Česku je tak omezený výběr těch plechovek :(

      Vymazat