pátek 3. srpna 2012

Nejpřehlednější šperkovnice

Ahoj všem,
přemýšlela jsem, o čem bude dnešní příspěvek. Původní plány byly zcela jiné, ale dnešní noc všechno změnila. Byla děsivá bouřka, blesky jak na diskotéce a hromy až se barák otřásal. Nicméně při každém blesku se krásně zatřpytila moje šperkovnice. A tak vám ji chci představit a třeba i trochu inspirovat.


Ano ano, přiznávám, že to působí možná tak trošku chaoticky. Kor ty deštníky a žluté rádio. Ale má to jednu obrovskou výhodu - vždy vidíte, co máte k dispozici, takže se vám nestane, že zapomenete, že nějaký ten drahokam vlastně máte :) Jak je vidět, tak žádný super extra systém v tom nemám, jen jsem se snažila mít hřebíky cca stejně od sebe v horní řadě a pak jsem využila i prázdný prostor na nedlouhé věci - naušnice, prstýnky, náramky.


Co tedy budete potřebovat?

  • Volnou část zdi, nejlépe takovou, aby se tam vešlo i zrcadlo (já mám cca 50x70cm)
  • Hřebíky, pokud možno stejné, ale i sbírka codůmdá nijak vadit nebude
  • Kladívko
  • Velmi tolerantního přítele/otce/spolubydlícího, protože se mu může stát, že bude případné nepovedené pokusy muset asi opravit (díry ve zdi a odloupnutá omítka)


Tak co vy na to?

Vaše Bru <3

Žádné komentáře:

Okomentovat