pátek 17. srpna 2012

Cožee? Brožee?

Přesně pod touto přezdívkou vystupuje jedna prodejkyně (s kamarádkou) v kreativním světě Fleru. O Fleru jako takovém toho moc asi psát nemusím, troufám si říct, že jej většina už důvěrně zná. Ale pro ostatní přeci jen ve stručnosti. Odkaz tady, široký sortiment, vše ručně dělané/vyráběné/vařené/pletené/šité/lepené... Seženete tam od domácích marmelád přes bytovou dekoraci, kabelky, šperky, keramiku, sklo, až po oblečení, prostě úplný mišmaš, na co si jen vzpomenete.

No a já se rozhodla, že si pořídím nějaké brože. Chodím oblékaná vesměs nudně, tmavé kalhoty, černé tričko, něco růžového, kabelka, černé tenisky nebo jednobarevné balerínky a jde se. A tak jsem si uvědomila, že jsem právě ta nejvhodněji oblékaná osoba, protože dávám velký prostor doplňkům, které vlastně ani moc nenosím. Krom pecek náušnic a hodinek nic. A tak to chce nějakou brož. Byla jsem se dívat u nás ve městě na nějaké, líbily se mi dvě kočičky co se o sebe třou a mají spojené ocásky, byly ala stříbrné (takže stříbrné do prvního letního deště) a stály tuším 250Kč. To pro mě bylo jaksi nepřekousnutelné, představa, že vyhodím tyhle peníze za něco, co nevím, jestli budu nosit, když to bude moje první brož, jestli si prostě zvyknu a navíc pochybuju o kvalitě. 

Přišla jsem domů, sedla k počítači a začla jsem, důkladněji než když předím, prohlížet Fler. Do mého prvního výběrového kola se nedostalo nic drahého (kus nad 200Kč), nic bez nápadu, prostě byli vybráni opravdu jen vážní adepti. 


A jak jsem se tak podívala na první výběr, tak jsem zjistila, že celá třetina adeptů pochází od jednoho prodejce. A to bylo pro mě vcelku rozhodující, ty brože se mi líbily prostě nejvíc. A tak jsem se na prodejce podívala detailněji. Opravdu přesně to, co jsem hledala. Vtipné jednoduché brože, možnost volby barvy a ozdůbek dle libosti. Však mrkněte - tady je odkaz

Vybrala jsem si motýlka, myšku a dvě sovičky a sama jsem si navymýšlela barvy a ozdůbky. Většinou to bylo jakože chci tohle zvířátko, ale aby mělo barvu jako tamto zvířátko a ozdůbky jako má, ale v rozložení jako to má tamto třetí zvířátko a ještě růžovou mašli vlastně. Nicméně prodejce, tedy vlastně prodejkyně, všechny moje potřeby vyslyšela a snad i chápala, jak moc zásadní je mít růžovou mašli na myším ocase. Celou dobu se mnou komunikovala, informovala mě o pokrocích, že už jsou zvířátka ve výrobě, už jsou vyrobené, už jsou odeslané. Celý proces od prvního kontaktování až do obdržení broží trval 12 dní, byly mezi tím dva víkendy a já jsem ze začátku docela zdržovala, nemohla jsem se pořád rozhodnout, jestli si vezmu i sobici a když jo, tak kterou. No, co budu dál říkat, jsem jednoduše nadšená a pokud brož, tak jedině od Cožee? Brožee? :) 



Nevím stále, proč můj foťák - a to používám ten nejlepší, co doma máme - tak zkresluje barvy. Na detailech je trošku vidět reálná barva ozdůbek, jinak mi připadá, že to na těch ostatních fotkách vůbec nevynikne. Prostě jsou o něco hezčí ve skutečnosti, než na fotkách.

A na závěr bych chtěla poděkovat milé slečně/paní prodejkyni Michaele alias Cožee? Brožee?

Žádné komentáře:

Okomentovat