středa 1. srpna 2012

Francie v prášku

Asi vás zklamu, ale další díl cestopisů to není. Na blogu černé moory a i od kamarádek jsem se dozvěděla o francouzském jílu. Sám o sobě se dá pořídit ve všemožných podobách, od všemožných značek, ke všemožným účelům. K užití vnitřnímu ke zlepšení zažívání, proti zánětům ústní dutiny, pomůže revmatikům, artrotikům, bojuje proti depkám, únavě, jako prevence srdečních příhod a vylepší i naši sexuální výkonnost. No, ehm, tak třeba jako dárek pro milovaného to není špatné, ne? A teď něco více pro dámy. Když tento zázrak použijeme na svá již teď krásná těla, pomůže nám s křečáky, lupénkou, boláky, ekzémem, svěděním, zbaví nás bolestí šíje i zad a konečně i pečuje o pleť, kterou omladí, regeneruje, vyčistí, no prostě jedna báseň. 
Nebudu vás déle napínat, pořídila jsem si francouzský zelený ultrajemný jíl od Nobilisu. Mají ho třeba v Biooo v Kotvě (webovky tady), velkou čtvrtkilovou pixlu za 220Kč. Usměvavá paní prodavačka mi přidala i nějaké informační letáčky do papírové tašky. Zelený jíl je určený na problematickou pleť, která se ráda mastí a je citlivá. 


Tak a jdeme na to! Připravíme si misku. A vodu. Jen žádné kovové nástroje, žádné kovové lžíce na míchání, nic takového. Jíl se s kovem prostě nekamarádí. Odhadem lžíci nasypeme to misky a podle moořiných rad jsem nalila mírně vodu kolem dokola, vytvořila jsem takový vodní příkop a čekala jsem a čekala jsem. Přiznávám, byla jsem nedočkavá a po 10minutách jsem prstem rychle všechno dopromíchala a šup s ní na ksichtík.


Teď vidím, že jsem mohla počkat, tam kde se jíl sám nasákl, tak se vytvořila krásná pasta, tam kde jsem já nervózně dopromíchávala, tam vznikají hrudky. Moje chyba, ponaučení pro i vás. Ale tak nějak jsem ji dopromíchala a šup s ní konečně na ksichtík. Maska po 10minutách už začíná pěkně schnout a řádně pnout. Ta má teda sílu! Nějak nevím, hodinu určitě nevydržím s touhle bojovnicí fungovat. Doporučují 15-60minut vlastně, každý jinak. Nechám ji působit půl hodinky napoprvé. Tááák tradá, půl hodinky máme za sebou, jdeme se spolu rozloučit. Maska ještě nestihla dokonale zaschnout, ale to prý neva. A dále držím krok s moorou, takže smýt hodně teplou vodou, lehce promnout, pořádně smýt, poté peeling (meruňkový z Alverde), smýt, vyfrotýrovat (lehce vydrbat? nevím jak to slovo lépe popsat) ručníkem, opláchnout ledovouu vodou, brrrrrr a na závěr výživný krém. Používám ze své pokémonní řady Steam Cream.



Závěrem je třeba určitě zmínit tu moji chybu s dorozmícháváním prstem, je lepší opravdu počkat, a nebo to celé prostě najednou zamíchat. Také příště dám silnější vrstvu, masku udělám hutnější. Ke konci - asi kolem 25.minuty našeho soužití mě začala trošku štipkat, na čele i svědit, ale jen trochu, možná jsem fakt přecitlivělá. Ale nic hrozného, určitě jen vytahovala ty fujky. Ihned po smytí nějak nevidím nějaké super zázraky, ale cítím příjemnou pleť, krém se krásně vstřebal, asi jednou za čas jako očista super. Ale nějaký extra zázraky asi čekat nemůžeme. 

Suma sumárum, hodnotím následovně:



Žádné komentáře:

Okomentovat